pain pain pain

jag är faktiskt lite rädd just nu..
sista veckorna så har jag verkligen mått skit dåligt, alltså inte deppig problem dåligt så, utan alltså kroppsligt. jag har haft svinont på olika ställen i kroppen, mest uppåt mot bröst och hjärtat och ibland neråt mot magen.. jag går och tänker på det där exakt hela tiden, och funderar på om det kan vara rökningen? eftersom att jag har astma så hjälper jag ju bara cancern på traven på att utveckla sig typ när jag röker.. kanske är skit töntigt, men är jätte nojjig över det här..
men aja, hoppas det blir bättre snart. annars lär jag väl lyda min kära vän och kolla upp det på sjukhuset eller hälsocentralen. vilket jag verkligen INTE vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0