hur hade du hjärta till det?

du som aldrig i hela ditt liv skulle kunna såra mig sa du? men vad gjorde du? sårade mig..
och jag har så många frågor? jag har försökt tagit kontakt på så många vis men du bara skiter i mig? jag vill veta varför, hur, när, vart och precis allting..  du kan inte ha älskat mig så starkt som du beskrev när du bara kan lämna mig sådär, jag förstår inte ens hur du har hjärta till det? men hoppas du är jävligt nöjd med dig själv älskling!! :)

jag var så otroligt ärlig, jag öppnade upp mig för dig? berätta om mitt förflutna? jag gav dig allt jag har och du bara slängde det i sjön utan att ens titta bakåt. du vet hur dåligt skick jag var i när vi träffades, men du gjorde allt så mycket bättre. du hjälpt mig upp ur min grop jag grävt ned mig i.
jag var tillbaka på jorden ett tag, tills du bara puttade ner mig igen.. jag förstår verkligen ingenting, och när du gjort såhär så är du inte ens värd mina tårar, tankar, saknad och ja du är inte ens värd mig..

hoppas du mår bra av vad du gjort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0